Comenzi si plata

Cum pot plasa o comanda?

Pentru a cumpara produsele noastre oferite spre vanzare este necesar sa plasați o comanda pe site fără a fi necesar aveți un cont creat. Procedura de cumpărare este cât sepoate de simplă urmând pașii de mai jos:

  1.  Alegeți produsul sau produsele dorite în coș folosind butonul „Adaugă în coșgăsit în fiecare pagină a produsului sub preț.
  2.  Accesați pagina „COȘ” din meniul site-ului pentru a vizualiza produsele adaugate in cos.
  3.  In josul paginii „COȘ” apasati butonul „La finalizare comanda” si veti fi redirectionat catre pagina de plasare comanda.
  4.  In pagina „Continua finalizare comanda” va trebui sa va introduceti datele de livrare cat si modalitatile de livrare si de plata.
  5.  Ultimul pas este apasați pe butonul „Plasare comandă”, iar noi vom primi și procesa comandă în maximum 2 zile lucrătoare.

De asemenea, puteți plasa comanda și telefonic. Agenții nostri vă stau la dispoziție de luni pana vineri intre orele 10:00 si 19:00 la numărul de telefon: 0741.560.910

Care sunt metodele de plata?

Plata Ramburs

Plata produselor se poate face ramburs, in numerar la primirea comenzii.

Plata Online

Plata produselor se poate face cu card de debit sau credit prin intermediul procesatorului MobilPay, plata fiind securizata la cel mai inalt nivel prin sistemul 3D Secure. Nu este perceput niciun comision pentru tranzactii, cardurile acceptate sunt Visa si Mastercard.

Transfer Bancar – Ordin de Plata

Plata prin transfer bancar se poate face selectand aceasta optiune la finalizarea comenzii. Detaliile de plata le veti primi prin e-mail, iar comenzile achitate prin transfer bancar sunt considerate valide dupa primirea dovezii de plata.

Cum pot amana sau anula o comanda?

Te rugam sa ne contactezi telefonic sau prin email in cel mai scurt timp, putand amana sau anula comanda oricand pana la momentul livrarii.
Pentru produsele achitate prin ordin de plata sau card bancar, se va face returnarea sumei integrale.

Pot plati si in rate?

Plata se poate face si in rate, pentru toate produsele, inclusiv pentru cele aflate la reducere. Sistemul de rate este disponibil prin Card de Credit, in cel mult 6 rate egale fara dobanda, oferita de bancile partenere: Credit Europe Bank, Garanti Bank, Banca Transilvania, Alpha Bank si BRD Finance.

Confirmarea comenzii

Dupa plasarea comenzii, operatorii nostri va vor contacta telefonic sau prin e-email pentru a confirma comanda si pentru a stabili impreuna cu dumneavoastra data optima pentru livrare.

De asemenea, veti primi un e-mail cu confirmarea produselor achizitionate, cantitatea si preturile lor.

Livrarea si montajul

Cum se livreaza produsele?

Produsele sunt livrate prin flota proprie.

Care este termenul de livrare?

Pentru produsele aflate pe stoc livrarea se face in 2-4 zile lucratoare, iar pentru produsele care nu se afla pe stoc timpul de livrare este afisat pe pagina produsului si  va fi confirmat inainte sau dupa plasarea comenzii.

Care sunt costurile de transport?

Costul de transport este de 50 lei pentru comenzi cu valoarea mai mica de 1.000 lei, cost unic pentru toata comanda. Pentru cumparaturi de cel putin 1.000 lei transportul este gratuit oriunde in tara.

Cum pot apela la servicii de montaj?

Puteti opta pentru adaugarea serviciului de asamblare pentru produsele dorite inainte de plasarea comenzii. Costul montajului este specificat pentru fiecare produs. Acest serviciu presupune stabilirea impreuna cu dumneavoastra a unei date si ore potrivite la care echipa noastra poate efectua acest serviciu. Ei vor transporta,  asambla si pune pe pozitie produsele in camera dorita.

Pot asambla singur produsele?

Fiecare produs ce necesita montaj este insotit de instructiuni, astfel incat asamblarea sa poata fi realizata facil.

Retururi

Cum pot returna un produs?

Conform OUG nr 34/2014, cumparatorul are dreptul de a se retrage din Contract, respectiv returnarea bunului achizitionat online, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare a returului.

Pentru returul in siguranta a produselor, este recomandat, dar nu obligatoriu sa se afle in ambalajul original. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, fara urme de folosinta, modificari fizice sau chimice, lovituri sau zgarieturi, accesorii lipsa. Inregistrarea unui retur se face completand cererea si trimiterea ei prin email la office@moobler.ro, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp posibil pentru a finaliza procesul de returnare.

Cum se face returnarea sumei achitate?

Returnarea banilor se va face in termen de maxim 14 zile de la data primirii cererii de returnare, in contul bancar oferit in formularul de retur, dar nu inainte de a fi primite produsele.

Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua pe acelasi cont de pe care a fost efectuata plata.

Garantia de calitatea a produselor

Produsele comercializate de moobler.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare, fiecare produs fiind insotit de certificatul de garantie oferit de producator. Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. Reclamatiile se transmit in scris pe adresa office@moobler.ro, insotite de numarul comenzii si al facturii, motivul reclamatiei, se pot atasa poze care sa ateste acesta din urma.

Alte informatii